لوبیـــــــای سحــــــــرآمیـــــــــز

یکسالگی پسرم

1393/4/5 23:52
نویسنده : مامانی
616 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره 21 مارج 2006 یعنی 1 فرودین 1385 فرا رسید و پسر کوچولوی ما یک ساله شد.  تو یک کوچولوی تپل مپل خوش اخلاق  بودی که دائم برای مربی ها و دوستان مامان و بابا ریسه می رفتی و خوش مزگی می کردی.  برای تولدت  با امکانات بسیار کمی که داشتم کیک زیر رو پختم که اگرچه تزییناتش ابتدایی بود ولی بسیار خوشمزه شد و مربی های مهدکودک خیلی ازش تعریف کردن، براشون ناهار سالاد اولویه و آش رشته درست کردم که خیلی خوششون اومده بود و دائم دستور پخت رو از من و بابایی می پرسیدن. برای همه هم کلاسی هات هم کتاب هدیه خریدیم.

اون پیش بند رو برات بستن که لباس نویی رو که پوشیده بودی کثیف نکنی،

آقایون و خانومهایی هم که در زیر ملاحظه می کنی هم کلاسی هات هستن.

زاکاری (همون زکریای خودمون)

فلیکس که پسر یکی از مربی هات به اسم خانم لین بود

مایکل

رحمت اله (که مسلمون و اهل کنیا بود)

گبی (گابریلا) اهل آمریکای جنوبی

کیانا (کره جنوبی) که این هم دختر یکی دیگه از کمک مربی ها بود

خانوم هایی هم که تو عکس زیر هستند مربی هستند که بترتیب از راست به چپ ماری-ایو، کویی، لین و مامان کیانا هستند که هیچوقت اسم ایشون رو یاد نگرفتیم و بهش می گفتیم مامان کیانا.

عکس زیر هم بعد از برگشتن از مهد توی خونه ازت گرفتیم

این عکس هم مربوط به روز سیزده بدر هست که با خانواده عموحبیب، عمو رضا و عمو یوسف رفتیم پارک سن جان و همه مهمون ما بودن. عینک بابا رو چشمته.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان الهام
6 تیر 93 2:40
چه پسر خوشگلی عزیزم دلم با دیدنت ضعف رفت عزیزم تولدت مبارک باشه انشاالله همیشه شاد و سلامت باشی با سلام از اظهار لطف سرکار بسیار سپاسگزارم، برای شما و کوچولوی نازتون شادی و سلامتی را آرزو می کنم.